Back in town..

Intervjun gick bra. Jag har jobb om jag vill. Fick dock ingen information kring lönen, vilken kanske kan vara bra att ha med sig som arbetsgivare(?) men hon återkommer imorgon till mig.. Känns lite lättande iaf. 25 nattpass á 10 timmar vardera.. kan bli slitigt men värt va?
 ______________________________________________
 När jag kom innanför dörren hade brillorna jag beställt kommit. Perfekt tajmin till Valborg


Har nu precis avslutat stora valborgs städningen och Vsson kan nu sova lugnt, utan skräcken att bli biten av någon damråtta.
Prioritera.
När kylskåpet är fullt med proteinbars gäller det att optimera utrymmet. Man får helt enkelt rodda om lite. Tur att jag är grym på att rodda..
Före:

Efter

lika mkt bars,bara bättre formerade...
Träningsvärken gör sig ständigt påmind idag. Röfen känns speciellt efter utfallen.
Bra betyg till träningen med andra ord. ..Kvällspromenaden kommer att gå förbi ICA Luthagen där bla Fun Light Appear (ny favvo!!), citron, lime, ägg, jordnötssmör,halloumi, kyckling och broccoli kommer införskaffas..

Var för övrigt missnöjd med smaken på mitt kvällsprotein och mailade leverantören, kommer få en ny påse med chokladsmak. Vaniljen höll helt enklet inte måttet. Skönt att de inte meckar utan bara skickar en ny påse! Bra betyg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen