Träning Torsdag 6/11

Idag blev det ett par sett av massivt bicepscurlande och Dan kom med den roliga iakttagelsen att jag och olof har olika fighting-faces..
"BLOGGEN" sa jag och vips så stod vi och fotade varandra när vi slet som mest.
Roligt vare
Resulta och analys:

Dan
Den plågade hjälten som i filmen är på väg att dö precis. Hostar lite blod men lyckas ändå få fram det han vill!
"I cant feel my arms!"

Olof ( HAHAHAHAHHAHAHA!)
Den här minen är inte riktigt rättvisande. Men annars kör han som Dan beskrev med öppen mun och småchippar efter andan.. som en mört på land. Helt enkelt Mört Olof


Jag
MR. Biceps kan kosta på sig att ge damerna en *blink* le lite försiktigt då vikterna aldrig är ett problem..

Tycker det var ganska bra bilder ändå. Men jag kan slita jag oxå:

Jepp, thats my fightingface. Låser minen i ett läge och fräser lite försiktigt.

Kommentarer
Postat av: Danny

Touffa krapparna!!11

2008-11-06 @ 18:15:06
Postat av: vsson

Var är maskarna? :)

2008-11-06 @ 22:21:20
URL: http://vsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen