Swim ala Nautilus.

Idag kände jag mig sugen på en simning. Blev en promenad in till Nautilus, pröjsa 45kr och sen var man ett med vattnet. Köpte ett par billiga brillor oxå. kan behövas om man ska bli simproffs någongång. I bassängen träffade jag både Erik Hartwig och Maria Stenvinkel. Simmade ca 16 vändor a 25 m. Fyfan det var riktigt jobbigt, krampa typ i lungorna och axlarna. Förstår varför riktiga simmare ser ut som stora V i överkroppen! Efter mina vändor kom en skillad jävel och då blev det tråkigt att simma. Ångbastu i 20 min och lördagen har börjat strålande. men en liten tanke, är det fler än mig som har typ fobi för simhallsomklädningsrum? Känns som vart man än sätter fötterna så är det någon vårtmänniska som gått där tidigare och nu är man smittad över hela kroppen? Hur mycket kiss finns i vattnet? nä usch, vill inte ens tänka tanken.

Kände mig lite som Alex Shulman idag, han brukar ju gå till badhallen på lördagarna och basta? Inte sant?

Montelius och jag ska hejja fram BS till Seriepremiär kl 17.oo @ studenternas. Joina alla som vill.
Nu ska jag förtära en bit mat.
Min kondition är illa..det är illa!

Kommentarer
Postat av: vsson

Du har väl ändå större överkropp än mig. Fan blev sugen på att simma, det ska jag göra imorgon!

2008-11-15 @ 16:46:36
URL: http://vsson.blogg.se/
Postat av: endumen

I hear you! Det där med vårtorna alltså. Huvva! Skulle säkert gå till badhuset oftare om det inte vore för vårtbacillerna överallt.

2008-11-18 @ 13:17:20
URL: http://endumen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen