SLAYER!!

Igår på Hambergs blev både syrran och farsan SLAYYER fans ( som killen på YTvideon bara kan skrika).
Bjöds på finmat.
Farsan och jag körde Skaldjurstallrik.. lite snålt med mat dock. lr vad säger man?

Men vafan 500 spänn va de väl värt?!
När vi åt fint fick syrran snällt sitta bredvid, tugga bröd och käka fiskbullar.
49:- Vilket kap!

Sweet.





Nej allvarligt.
riktigt fin skaldjurstallrik.

Lägg märke till SLAYER digget med fingrarna.
Syster yster åt lenrimmad lax med dillpotatis!
Paret två bord bredvid oss v

_____________________________________________________________________________
Jag förstår mig inte riktit på folk ibland. Paret vid bordet bredvid oss (dock 2 bord bort men tomt emellan) satt och förde en livlig "privat" diskussion och nästan bråkade. Sen sätter han sig och börjar prata i telefon om någon finfin middag hemma hos han med champagne o diverse.
Sen börjar dom typ argumentera högt igen efter hans samtal på säkert 20 min.
Hon "-du måste kunna respektera mig, jag har vikt mig för dig hela tiden men nu vill jag det här"
Han "-jaja, ha ha, ta på dig jackan nu"
Hon "-nej nu är det..." and so on. Pratar vidare om hennes son och att han inte var glad för hans skull osv.
VAD ÄR GREJEN? Folk vill göra sig så viktiga, gå hem och ta det hemma.

Kvällen får *****-stjärnor och tack för maten pappsen!

Kommentarer
Postat av: Dad

Slayer-farsan !

Titta till höger om min Slayer-hand.D e "ryggraden" på mitt "husdjur": sjalen jag fått av Jojjo, d e en "skunk-ekorre" från New York ! !

Hummern, tiger-rEkorna å färsk-rEkorna va goa i Erat trevliga sellskap !!!!!!!!!!

Dääd

2008-11-22 @ 22:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen