Recap!

Again.
Ligger efter på bildfronten
Heads up!

Dan lärde mig och stina Backgammon över en god middag och en äppelpaj!
sweet

Efter pajen och att stina spöat mig i spel blev det massagekväll. Här är det dan om är medvetslös..


Så här har jag somnat 2 gånger i mitt liv. båda gångerna har jag vaknat utan arm mitt i natten och lätt panik.
I förrgår var det STOR panik.
Vaknade av ett ryck ( lr ett sms från calle där de stod att Obama vunnit valet.).. tänkte ta mobilen och känner inte armen ( inget blod i den).. lyckas med axel härleda huvudet var armen är och det bara smället i nattduksbordet ( jag kunde inte bromsa upp armen).. jobbade tillbaka blodet efter kanske 15 sek av terror..
USCH


Dagens lunch! It's nice som borat säger..
Nu duschen och sen städa. Vsson kommer nog imån och ev gren! HÄRLIGT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen