Nedräkningen har börjat..

..1 månad till JULAFTON!
..1 vecka till Tenta..
..1 min tills nya DEXTER är tankat..
___________________________________________________
Så till den otroliga mängd snö som invaderar Uppsala. i Lördags när jag vakna såg det ut såhär.

På vanligt maner räknar man med att det ska vara borta på eftermiddagen men ack så fel jag hade.
Kikade på Madagascar 2 i helgen. Den får 4av5 toast. Roliga inslag och bättre än 1an i min mening.
Gluff gluff inuti mig blev sugen på en tacotallrik igår.. och är jag sugen på nått. äter jag det :D fina i kråksången nu när man inte är på diet.

Kvarg-guackamole.. MUMS!
Fick förresten det konstigaste päronet ever idag. jag och olof skrattade gott på föreläsningen idag.

U do the math.

Snöstormen har verkligen paralyserat uppsala.. bilen utanför mitt fönster har precis kämpat i ca 30 minuter för att försöka ta sig ut ur sin fickparkering. Han har nu givit upp. Ett tag var jag påväg ut för att putta lite men orkade inte..

På väg hem från skolan, mötte jag denna kvinna. PÅ SKIDOR!

De ä dags o ta fram skoota nu pöjke.

______________________________________________________________
Måste bara avsluta med dagens LIKA SOM BÄR!

Nygifta miljardären Charles Simonyi och Olof Palme..

Eller..?

Kommentarer
Postat av: Dad

ha ha! oh yes!

2008-11-25 @ 22:14:00
Postat av: Sundén

ooyes!! Tvilling ? damn va lika!!

2008-12-03 @ 22:28:34
Postat av: Sundén

ooyes!! jävlar så lika, tvillingar ?

2008-12-03 @ 22:30:10
Postat av: silly

haha jo de va aslika! O den där maten såg fan skitgod ut :p blir hungrig nu ;P.



O ja tkr de e så sjuukt coolt att du ska tentan,aso att man orkar plugga & så till de. Helt klockrent aso!

2008-12-03 @ 22:35:09
URL: http://sillyhilton.blogg.se/
Postat av: Alina

Godnatt! :)

2008-12-03 @ 22:37:05
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Andréa

Hej :) Tänkte bara säga http://makeupartisten.blogg.se

2008-12-03 @ 22:50:16
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen