Movin' in


Från gårdagens storhandling. Blev inte så mycket men jag är glad ändå.
Erik köpte en Micro! och när vi väl skulle flytta in idag frågade jag en Byggnadsarbetar vad dom gjorde såhär minuterna innan alla glada lägenhetsinnehavare flyttar in..
-Tja vi kollar så att allt fungerar. Nu har vi tex nyss provat alla microvågsungar!
Hahah Erik ;)

Andra våningen.. tog ett tag innan vi hittade eriks lägenhet haha. Den var gömd bakom en hemlig dörr.


Språåååjlans lägenhet. ALLT är helt NYTT. Så fräääsht.

27 KVM

__________________________________________________________
Med tanke på gårdagens händelse och inlägg så hade olof ritat en finfin animering till det hela som han tyckte skulle passa på min blogg. 4 sho. tack Olof

Kommentarer
Postat av: Dad

Hej sonen !

Med tanke på alla varor i kundvagnen så tror jag d e dax för mej att komma ner o "storshåppa" med Dej !



WILLYs nästa !!!!!!!!!!!

2008-11-28 @ 21:13:29
Postat av: Dad

Glömde skriva att Eriks legenhät såg "freesch" ut !!

2008-11-28 @ 21:15:27
Postat av: Ollas

Tack Pappi! Det tycker jag oxå :D på både storhandlingen och eriks lägenhet =)

2008-11-28 @ 21:20:32
URL: http://ollas.blogg.se/
Postat av: uson

fan vad erik schteker!

där här vi killen med deg som bara köper upp alla fräscha lägenheter i stan.

2008-11-28 @ 22:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen