"Kan-doo"-massage..

Hade fått en rabattkupong av min kära vän Stina så jag bokade massage tills idag på Kan-doo i Uppsala.
Kliver in i en Restaurant och hälsar på min massör. Hon är ungefär lika lång som mig och ganska stor.
Bryter lite när hon pratar och frågar mig om jag varit här förut när vi går ner i källaren..
-Nej det är första gången
-Okej, för mig med!
(woot?)
Jaja.. ner i en källare som har ett solarium och i rummet bredvid står en massagebänk.
Massagemusiken står på när jag kommer in och den är ju lugnande som alltid..
När jag sedan tagit av mig så stänger hon av musiken.. jag småhuttrar i bara kallingarna(redan här hade Vera, min massagelärare, blivit galen! "DO MÅSTE TA HAAAAND OM DIN KOOND!" hade hon sagt och tittat på mig som bara Vera kan.) men hoppar upp på massagebänken då hon försvinner för att hämta något.
Får en handduk, size S över mellangärdet och jag väntade på att den andra varma handduken ska lindas in runt mina fötter. Men icke!
Hon kör igång direkt. Som ett rivgärn! Efter 10 sekunder frågar hon om jag spelar basket,
-hehe do är lång!
-hehe jo jag vet men nej, jag spelar inte basket.
-Tystnad..
Hon masserar så jäkla fort att man kan tro att hon försöker köra in mina 60 minuter på en kvart.
Efter ungefär 5 minuter hör jag hur ägaren kommer ner för trappen och smäller lite allmänt högt med massa saker. Slår igen dörren bredvid ( min dörr stod såklart på vid gavel ) och kör igång solariet. Trevligt brus.. NOT!

Efter en timmes gnidande ( väldigt mycket likadant, och de sista 20 min väntade jag bara på att hon skulle sluta ) så säger hon att det är klart och jag försöker öppna upp mina ögon som legat mot kanten på öppningen i 60 min. Ungefär som att vakna med en ögoninfektion.
-Känns det bra frågar hon och går ut till toaletten och jag hoppas på ett glas vatten ( då jag lärt mig detta från Vera, man måste dricka mycket efter en massage). Hon tvättar händerna och kommer tillbaka utan vatten. Pff..
Pröjsar mina 250 kr och hon frågar på direkten om jag vill boka in en ny tid..
Gulp..
-Eh, nja jag lär hem och kika över ekonomin ( krystar jag fram ) och tackar för mig!

Hon frågade ingenting innan hon började ( som jag har lärt mig) om någon allergi, om jag var förkyld, etc. Dvs KONTRAINDIKATIONER = då man inte SKA massera.
It's all about the benjamins baby.

Kan-doo massage
2 toast.

______________________________________________________
Handlade lite med Erik på Coop i Boländerna.
Its nice.
Sofa nu.
Återbesök på Akademiska för skallen imån.
Hjälpa Erik flytta imån.
Fredag imån.

Kommentarer
Postat av: syster

HAHAHAH, vera hade "halshuggit" henne på en gång!! man kan ju undra var hon fått sin utbildning.. inte på kristinegymnasiet iaf!

2008-11-27 @ 21:52:50
URL: http://toveollas.devote.se
Postat av: vsson

Men va fan!



Happy ending?!!!! omfg, det ska man alltid begära, det har jag lärt mig!

2008-11-27 @ 23:01:25
Postat av: Danne

Var hon het då? :D

2008-11-28 @ 08:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen