Hula hula!

Nyss kommit hem från Lysse & Ostens lya!
Kollat på Dansbandskrampen. Trevlig tillställning..bilder från kvällen och Tattomässan kommer imorgon.
_________________________________________________________________________________
Imorse väkte katten mig, söt men lite dryg

Dubbla ögon säger upp och hoppa!
Syrran har införskaffat sig en muskel-stimulator-tränings-pad!
Körde ett "intensivt"-vadpass. Kändes mest sjukt konstigt. tror inte jag kommer få någon mer träningsvärk av den där makapären men skoj vare. Vidare blev det mys vid brasan och Brunch med morfar och family. Gled vidare till Lugnet där BS spelade mot det ryska laget Stark. Tog några schtekkort på mig och moffi som dyker upp imån. Strålande solsken och en OK bandymatch.
Tattomässan va lite utav en avskräckande upplevelse där en kille blödde nå så enormt att hela tatton såg ut att vara gjord i röd färg :/ Vi gled hem o kika Miami Ink hos AP istället.
Nu ska jag sussa.. back to buisness imån! Verkligheten kallar på den.. alltid..

Make it work work make it work!

Värmde fint..

Kommentarer
Postat av: Tove

Haha visst känns det rätt weird! tusen nålar ungefär

2008-11-02 @ 23:27:27
URL: http://toveollas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen