Helgens alla bilder..

Öser på helt enkelt.

Morfar och jag schtekte lite på Lugnet o kika bandy..

Jag har ju alltid med mig kameran och brukar fota mycket men den här killen, Fotograf Ulf Palm, han ligger i bräshen!

Herregud vilken inlevelse.. (han som ligger som en kålmask på isen och fotar)

Sen blev det tattomässan och här är det en kvinna som gör en skitsnygg liten tatto på handen..( NOT!)

Mackan spanar.. han är sugen på ..

antingen ett porträtt av sigsjälv när han var liten.. men den här killen hade ju inte direkt skills på porträtt om vi ska vara ärliga.. ( se bild ovan)..
eller så tänkte han göra tribaler.. men jadu.. Killen nedan stoltserade med den TATTIGAST och sämst utförda tribal in history så det blev ju ingen sådan heller. ( det skall läggas till att han blödde som en gris över högerarmen där han just i detta fotoögonblick blev gaddad..det var riktigt motbjudande)


Vi käkade lite senare på Tzatziki och medans vi väntade bjöds det på allsång från bilen. Kommer upp senare i ett ljudklipp... Osten står för skönsången tillsammansmed Borre och Ap


Mat

Fick låna Mackans HULKEN hem på natten.. hittade inte is-skrapan så åkte i typ 20 km/h med en igenfrostad grön HULK!
Grymt trökk i gasen..


När jag kom hem väntade min trogna tjej i sängen på mig.. MO!

Kommentarer
Postat av: johanna

miiiiiiiiiiiiimmmi

2008-11-02 @ 22:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen