"BLOGG INTERVJU"

Här har "Uppsalas mäktigaste Mediaprofil", som jag förövrig ALDRIG hört talas om, also know as, Hertiginnan Anne Af Uppsala besvarat en random intervju av några kids. Hennes YBERblogg hittar ni HÄR. Mycket nöje

Citat

Intervju Vi har gjort en intervju och självaste Uppsalas största mediaprofil har tagit sig tid för att svara på några frågor nämligen: http://veckomagasinet.se/
Vi tänkte börja och "lära känna dig" med lite allmänna frågor:

Vilken är din favortifärg?
svar: Rosa

Har du några husdjur?
Svar: ja två kaniner honey (tjej) Gusto (kille)

 Vad skulle dina ponnisar få heta?
Svar: jag har inte ponnisar men jag rider på islandshästar kanske skulle de få heta peace of cake och touching news

Har du långt hår?
Svar: ja och rött

Har du någon gång drömt om att bli pirat?
 svar:nej

Vad tycker du om IKEAS nya sortiment?
svar: har aldrig gillat ikea

Hur påverkar stockholms trängselskatt dej?
 svar: varje gång jag åker dit så får jag en faktura med posten

Vilket plagg är bekvämast att ha på sej enligt dej?
svar: en enkel topp

Vilken är din favorti artist/musik?
svar: gruppen kent och maroon 5

Favoritaffär?
svar: Zara Woman

Och nu några bloggfrågor:
Hur länge har du bloggat, och varför började du blogga?
svar: jag har bloggat sedan december 2006. Jag visste att jag skulle bli stor som bloggare och ville bara få det bekfrätat vilket jag har fått det

Vad bloggar du om?
svar: jag bloggar om min väg til rikedom och möten med viktiga personer tex ulf spendrup och kungen har jag mött

Vad gillar du för bloggar?
svar: bloggar där de berättar om sina konflikter med andra människor

Ett stort tack till henne som ställde upp och visade att även om man är känd, kan man ändå vara normal.

Slut citat..

Jag tycker det är en bra intervju..
Jag är dock lite nyfiken hur man blir Hertiginna av Uppsala?
Anne kanske kan besvara den frågn här ifall hon läser detta? Kan jag isf bli Hertig eller Kung af Uppsala?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen