Blandad kompott..

ÖSREGN hela vägen hem från skolan. Pissblöt och inte det minsta sugen på att göra någonting idag.
Bara kura in mig i min lilla lya, kolla på film och äta onyttigt.
MEN, först och främst. Uppdatera bloggen.. jag går ju nämligen under smeknamet "den manliga versionen av blondinbella".. vilket jag tror är en peak på att jag skrier ganska många inlägg?


Köttfest. Grekbiffar på G!

Ser kanske inte så aptitretande ut men det var riiiktigt nice. Matvete, majs, keso blandat med lite majonäs och grekbiffar! mumma..

Erik har nya dyra fina snygga kaxiga ray ban brillor.. 50 spänn i Thailand.

Den här bilen med den här "bumper"stickern har jag cyklat förbi många gånger nu under senaste månaden och jag får inte ihop det riktigt. Vad är det den vill säga till mig. Tankarna snurrar men jag förstår inte riktigt..Är de det som är meningen? Och för det andra, om personen som nu satt på den här på sin bil vill "rädda" vår planet.. varför kör man en gammal jävla rostig jeep med en gammal jävla v8 i? Hur bra är det för Earth.. va?
Plz somebody tell me the point..

Kommentarer
Postat av: erik

50 spänn it is...

2008-11-15 @ 17:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen