Badminton + roid

Tidigt imorse spelade jag badminton med Tyden, Dan och Nicklas.
Blandad kompott men bättre än förra veckan. 1,5 timme vild kamp. En vinst över Dan i dubbeln. Kanske den viktigast på länge. Mitt racket fick dock en spricka.. Hm. Illa..
Fint slaskväder och cykla i idag vill jag lova.. NOT
Men det var lite glassigt i ungefär 2 min när jag cykla från Hallen..solen i ansiktet och lättröd + eftersvettningar (+ 2 fullpackade väskor)


Har studerat ett par timmar mitt på dagen med Gänget.
Blev en liten repetitionsskiss över en del begrepp osv.

_________________________________________________________
När jag kom hem och då var jag RIKTIGT trött så skulle jag ta fram lite inför kvällsmaten så SMÄLLER det på rutan!Snöboll.
*hihih* snorungarna springer och jag känner hur jag kokar inombords.(både för föregående tenta plus lite dåliga badmintonbollar imorse + allmänt AGG på väder och vind.)
Tankarna snurrar i huvudet.. ska jag ut eller inte?
NEJ IDAG HAR DOM FAN KASTAT ÅP FEL RUTA!
på med tröja och skorna + kepan. Väntar 2 min innan jag öppnar dörren.. ser ryggen på kidsen och halvägs till Willys var jag ikapp.
Tog tag i nackskinnet ( jackan ) och sa åt han att han ska ge fan i och kasta snöbollar på fönster.
-Eh vilket fönster har jag kastat på? ( ca 12 bast)
-Spela inte dum du vet precis vad jag menar, nästa gång har du sönder en ruta.
-Okej, ska inte kasta nå mer
-Bra!

Stegade tillbaka och kände mig lite som en surkärring men fan idag kunde jag inte vara skolpojk.
_______________________________________________________________________
Om 1 dryg timme ligger jag på massagebänken. 1 timmes NJUTNING, gud vad jag behöver det.
Storhandling med Erik efter det, som för övrigt flyttar in imån.

Bjuder på en tobbeskiss på tråkig föreläsning..
"DU måste raka dig, ser för jävlig ut"



Kommentarer
Postat av: Linen

hahahahah nån har säkert gjort en sån där surkärringsgrej på dig ett X antal gånger!!! XD Jag vet va du går för! :D

2008-11-27 @ 21:04:16
URL: http://lifeoflinen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen