wow what a day!


Imorse kl 08.00 spelade jag badminton mot Dan och Dogge.. tillsammans med Calle.. vi fick pisk men jämna och ROLIGA set.
Väl i skolan kl 10.00 bjöd Chiquita på smooothie ( som berntsson hade sagt )..
Smakade helt OK! Den ena hette passionsfrukt mango och den andra jordgubb banan.. de underliga var att det var exakt lika mkt banan i båda.. Namnet är alltså inte opti.
Stina däremot, hon är opti. inte mindre än 7 st fick hon med sig hem. Max per person var 2.. ( klappar händerna framför ansiktet och säger IGEN, IGEN )

Efter cyklingen imorse, med fullpackad ryggsäck (inklusive utstickande badmintonracket, like in the old days) och skolböckerna i datorväskan, inhandlades den första julklappen, dvs ytterligare en påse. Handlade lite snabbt på Kvarnen och ytterligare en kasse lades till på styret. Nu vet jag hur alla föräldrar känner sig när de är på väg hem från jobbet. Paxx att åka bil när jag fått jobb. Snöslask och en värdelös cykel är INTE direkt en lysande kombo. kl 13.00

Körde lite räkneövningar och sen bar det av till gymmet. Axlar och triceps och dirr efter det drog jag för första gången en ägg-röra! 4 ägg + salt, chili, peppar + broccooliii + cashewnötter. Smaka på den ni.


Besökte även Uppsalaekonomernas Höststämma.. Mest för nyfikenhetens skull men även för att lägga min röst som medlem på mina kära kamrater. Man kände sig helt plötsligt lite viktig..
Herr ordförande: Godkänner ni härmed ändring i paragraf 7 ?
Hela föreläsningssalen: JA ( i kör )
Herr ordförande: någon emot?
Hela föreläsningssalen: (alla höll sig från att säga något)... ( men man ville säga NEJ,  hihi)
Herr ordförande slår i klubban

imorgon är jag visst ledig. Huh, tur för mig. SOVMORGON!
_____________________________________________________________________

Ah, parantes. Satte ut klockslagen för att lite mer exakt beskriva HUR MKT jag hunnit med denna dag. Kl 13.10 ringde jag Montelius.
Han svarar med att han fortfarande ligger kvar i sängen. Hahah det är illa.. fick med han till gymmet kl 14 iaf.

Kommentarer
Postat av: endumen

du ligger högst upp på min lista över tänkbara blivande makar då maten du visar upp alltid faller mig i smaken.

2008-12-11 @ 15:11:38
URL: http://lovely-limpan-not.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen