Woke up this mooornin'

.. lite snö ute nu igen. Pratade med mammsen på morgonen och det har kommit flera DM i Falun. nice!!
Kevin vann rättvist (totalt sett) idol igår och sjöng så fint på Nyhetsmorgon. Vill passa på att gratulera Christoffer Schmidt på födelsedagen.
__________________________________________________________
Gårdagen var en annorlunda dag i många bemärkelser.
Läste Reversen på morgonen ( för första gången på länge ) och där hittade jag den här lilla buggen. "3 tips från Melker".. 4 punkter. Make sence. not


Väl nere vid min trotjänare såg jag den fasansfulla synen. PUNKTERING! jag avskyr punkteringar.
Vad gör man åt saken? Jo, man cyklar till skolan! med punka, var ju trots allt framhjulet.

Föreläsningen blev avbruten på ett lite obehagligt sätt. En tjej hade ramlat ihop på golvet vid sin plats och ambulansen kom. Kände inte för att stå kvar och titta så gick därifrån ganska direkt. hoppas det gick bra med henne. Höll upp dörren för ambulanspersonalen på väg ut.

Gick till Värmlands efter en invit från Tyden om en trevlig lunch ihop!
Fläskfilé med timjanstek potatis.. MUMS! Får ni upp samma bild på näthinnan som jag? Cyklade i snöslasket och pröjsa mina 48 kr.
FY för F*N vilken trååkig tallrik jag fick framför mig.
Det enda som var gott var brödet. >Bedrövlig bild men det matchar maten vi fick... bedrövligt. Pengarna tillbaka Värmlands.


Kvällens middag hos olof med grabbarna vägde upp för misslyckandet på lunchen. Ska erkänna att jag lämnade kvar min cykel på värmlands. Orkade inte laga punkteringen eller släpa hem en till cykel med punka. bytte istället slang på min fina pärla som jag fått av morfar så nu funkar den. Enda problemet är att slangen jag satte i är för LÅNG ( fick den av far min ) så när jag cyklar så ligger slangen dubbelt på ett stället vilket bidrar till att det känns som man cyklar på en kotte varje gång däcket snurrar. Sweet. eller inte..

Lussowbullow @ tyden! 5 toast.

Oh btw! Har ni tråkigt?
Kolla in den här länken så får ni ett gott skratt. Framförallt andra delen som kommer direkt efteråt.
SNORUNGAR! ( danskt ? komediprogram)

Kommentarer
Postat av: mystisa flickan

Vem vill inte bli Gusav Ollas fru?

Villken tjej, eller kanske kille (vad vet jag?)

kommer bli världs lycklig!

2008-12-14 @ 02:38:42
Postat av: Ollas

Blir ingen kille kan jag lova..

Vem kan denna "mystisa flickan" vara månne?

Stavar med F inte V

2008-12-14 @ 02:44:44
URL: http://ollas.blogg.se/
Postat av: mystiska flickan

Bra då har vi tjejjer förtur. Jadu vem kan denna mystiska flicka vara. Vi går på samma skola, men tror inte att du vet ändå :P

Men kan vi tjejjer på skolan låta bli att titta på dina muskler? Neee, tror inte det.

2008-12-15 @ 17:27:03
Postat av: Ollas

Samma skola ayy?! Hm. Ledtråd? Får hålla ögonen öppna nu sista dagarna då. Hur hittade du hit?

De här var lite skoj tkr jag :D



2008-12-15 @ 18:55:33
URL: http://ollas.blogg.se/
Postat av: mystiska flickan

Hmm mer ledtrådar :P du får hålla ögon öppna så kanske jag blinkar någon gång haha. Jag var ute och läste lite bloggar och råka komma in på din. Kände igen kroppen haha

2008-12-15 @ 21:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen