Today!


Dagens frulle. Toast med kalkon, Yoghurt + havregryn+russin+ägg i MIX
Omega 3, only one tablett + kreatinvatten.

Läste innan föreläsningen i ca 1 timme. Mkt pilar hit och dit och en jäkla massa bokstäver.

Sven-Åkes föreläsning var som vanligt top notch. NOT.. riktigt synd om honom tkr jag. Han är så dålig att man får medlidande..
På väg från skolan såg jag denna lapp..

Humor i min mening hahaha.. hur fan lyckas man?

Påladdning i förrådet från Fairing. Nice.
Lagade lite köttfärsås..
Blev lite random kryddor idag men lika gott för det !

Seg jäkla dag.. orkar inte läsa i boken och borde handla..
zzzZ ge mig jullov..NU

Kommentarer
Postat av: Danne

Haha stulet fönster :D

2008-12-04 @ 15:34:05
Postat av: endumen

Nämen, inte russin i mixern väl, huvva!

2008-12-04 @ 18:20:57
URL: http://lovely-limpan-not.blogspot.com
Postat av: vsson

Meh skulle inte du pausa kreatinet?

2008-12-04 @ 18:40:43
URL: http://vsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen