sry + update

Finns så mkt skoj att göra här hemma så man har inte riktigt tid att blogga!

Hemma öppnade jag mina små paket från vår jul-paket-kalender.
Johanna, du har dina kvar!
Drog en snooze med min lilla Mo på fredagsmorgonen i syrrans säng! Underbart

På kvällen lirade vi Biljard i Borlänge. Matchen gick mellan Falun och Borlänge.. behöver jag ens säga vilka som vann? Så lätt. Så lätt. Re-match anytime boyz.


LÖRDAG___________
Köpte kort på friskis och drog ett pass med gren. Knäppt kort på öppettiderna men fick inte riktigt ihop det med datumen. Sommarjobbar som varit framme igen månne?

På kvällen fyllde Gren (the big one) år och vi åt lite god smörgåstårta och pratade med guldfisken. Freddan var nämligen fiskvakt. Gunnars smörgåstårta. 5 toast och lika många bitar.
 
_______________________________________
Va hos Lysse och Osten och lämna en Julklapp och kika bandy. Lysses föräldrar var där och även hunden Isak. För söt.
Den där bollen.. Oj oj oj den kan inte vara längre en 3dm från Isak.. han har ett starkt BEROENDE!!

Ajuste .. igår krocka en Buss och Bil precis utanför oss på vägen.
Loads of blåljus
Grötkväll ikväll

 

Kommentarer
Postat av: Danne

Haha, 33:e Januari :D

2008-12-22 @ 16:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen