Smicker och sånt..

Fick precis ett mail från min gamla barndomsvän Mellan-Gustaf..
Det lyder:

"Tjena rockers!
Känn er sjukt ärade av detta mejl! Det är nämligen så att ni är speciellt utvalda för era särskilda egenskaper. Jag och Danne (Hallmans) kommer att, tillsammans med ett helt gäng supersköna dudes att arrangera Seasidefestivalen 2009 i Falun. Datumet är (typ) spikat till den 30 maj. Men vi fixar det inte utan eran hjälp, så min förhoppning är att alla, eller åtminstone några av er är sugna på att vara med!
Det finns en hel drös med olika positioner och olika sysslor man kan göra under festivalen.

Jag har valt ut: Simon: Redan erfaren backlinetekniker efter turnéer med De Lyckliga Kompisarna. Spelar själv vilket underlättar mycket. Har redan aviserat ...
... Alltså ihop med Simon, och/eller Jonny eller Danne och mig. Det är du som klippt och skuren för!

Ollas: Redan erfaren humpare med mig här i Uppsala. Pluggar ekonomi och ska sedan bli polis. Stadig kille med andra ord. På tal om stadig. Bengen, här har du en kandidat till bänkpresstävlingen! Killen spenderar mer tid på gymmet än vad han äter, sover, pluggar, festar, reser,  jobbar med mera. HÄR HAR VI BIFFEN! Lill-Gustaf, jag vill ha dig som scentekniker/humpare på en av scenerna eller alternativt säkerhetsvakt! What say you? ;)

....Summa summarum: Vi skulle tycka det att det var sjukt kul om våra polare ville (men inte alla polare utan ni specialutvalda) joina oss och jobba tillsammans under Seasidefestivalen den 30:e maj 2009! Puss!"

Haha.. nu överdrevs det väl en hel del men ändå.. Låter ganska kul tkr jag!
Ska kolla schemat med Feken efter jul så får vi se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen