JULMYS!

Optikväll.Måste bara give it up to stina och micke! Vilken supermysig kväll och vilket jobb dom gjort. Värt minst 5 toast.

Men vi börjar hemma hos min vän Dan. Vi slog in våra presenter som vi gav bort, (päronglögg, värde ca 30 kr, kap på ica)
Jag fick min tomtemössa.. dan tog en röd.
När jag stod och väntade på honom frågade han om jag inte såg att han pyntat..
-Jo jävlar, riktigt fint
Insåg då att det finns, som vi säger i Falun, en gruvlig- ( mindre fin ) och en ljuvligsida i hans lägenhet.
Den Gruvliga. och det bästa med den här bilden är den stackars växten bredvid toadörren. HAHAAH DÖD 4 life..men klart den ska stå kvar. den kanske tar sig senare i jul?

Den Ljuvliga

Mysfaktor hög.

Off to stina bar det och som det bar.
Dan himself med mössa..

I trappen upp möts man av små stationer så att man ska klara sockerhalten upp till andra våningen.

Taskigt kort, men you get the idea.
Väl där möts man av ett HAV av godsaker som skulle passat in på vilket fik som helst i Uppsala.
Det tråkiga var ju att det såklart var Micke som gjort allt.. ( som vanligt ).. Han har alltså stått hela söndagen och idag och bakat. Extar plus till Micke alltså..

Först en stämnigsbild sen en bra

Malin kan såkalrt inte hålla tassarna borta från "Fiberrika snöbollar"
Det var små roliga skyltar till alla olika bakverk.
Tävligen för kvällen gick ut på att gissa antal DL socker som gick åt under baket..
Har vi en kvalificerad gissning från dig som läsare??..
10... Higher
100.. lower..
25 ! !

GEGAMOJJA! sjukt gott..
Sockersmällen kom och det blev även lite glögg och kaffe ( återstår att de om jag kan somna)

Det sjöngs även mängder med julsånger och klapputdelnignen tog jag och Dan hand om. Riktigt roligt.
Jag fick Smörpopcorn av Calles flickvän Johanna..
Efteråt kom hon fram till mig och var överlycklig över att jag fick dem då hon hade kollat min blogg och tyckte jag bara tränade och tränade.. hahah ! Tack Johanna..
Så här glad blev jag

5 toast.

Avslutningsvis var det en GRYM kväll. All Credd till Stina ( som faktiskt oxå bakat väldigt mkt) och Micke + alla som var där och gjorde kvällen till mys.
Julhalten i kroppen är hög..
_________________________________________________________
Måste kompensera sockerbilderna med lite mat från igår.

Tonfisk-BÖRJARÄÄ!
i toastjärnet.
Natti

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh gott gott gott!

2008-12-04 @ 03:17:54
URL: http://malinwilje.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag tyckte snarare att det var komiskt att just du fick dem:P Och kanske lite rätt åt dig för man får ju extremt dåligt samvete när man läser hur du tränar hela tiden!!!

2008-12-04 @ 17:28:45
Postat av: Ollas

Haha! men det ska du inte ha johanna. Tränar ju för jag tycker det är KUL inte för att man måste lr ska : )

2008-12-04 @ 17:52:56
URL: http://ollas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen