JULAFTON! How how!

Ska upp om 8 timmar och åka till Farmor! Blir grymt.
Slänger in ett inlägg innan Internet och datorer får vila över jul. Mkt händer. Jobb, nyklippt, tränat, packa, julgran, hets hit oc hets dit. Trodde jag skulle klara mig men vill verkligen hinna med så mycket när jag är hemma...Dagen avslutades iaf med häng på nya Donken. Kaffe fw.
Pics från 2 senaste dagarna

Första lilla julstämnigen. Julegröet och julemuest.

Morfars julklapp fixad. Hoppas han kmr tka om den ! Tack Lysse för hjälpen.

Morfars gamla tidningsurklipp förgyllde min kväll igår. Riktigt bra minnen.
Här Bandykarriären startade. Slättaskolans Bandylag :D

Slätta P13! haha stämning i Västerås boys!

Markus drog med mig till Kuppan och en sen repa bland diverse butiker.
Han var sugen på dessa till Juldagen men valde istället..

Dessa krabater. OBS dom lever inte på bilden. Vi slog ihjäl kaninerna innan.
__________________________________________________________
Avslutar med nattemackan nu.
Den som uppfann risalamalta ska banne mig få nobelpriset i mat.
God Natt och GOD JUL önskar jag alla mina läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen