Gott Nytt År..

..om ett par timmar och jag ligger nedbäddad med ett huvud som väger 1000 kg och snuva + hosta. Fyfan vilken taskig tajming jag har. Men vad ska man göra? De blir med andra ord inget partaj för mig ikväll... vad ska man då göra? :S

Gårdagen var lite spännande.
Vi satt och fika på jobbet vid halv 10 tiden. Då svänger 2 polisbilar in framför banken och parkerar. Vad är nu detta?
Anette går ut och fråga lite om det har något med oss att göra?
-nejdå vi bara parkerar här. ska göra en liten insats i närheten.

Ok, nyfikna som vi är försöker vi se upptagna ut och jobba men i själa verket bevakar vi polisen intensivt.

Det går ytterligare en halvtimme och polisbilarna bara strömmar in. Som mest stod det 6 stycken utanför och nu vare bannemig INTRESSANT!

Hundbilen anländer och polisen kommer in till oss och lånar toaletten. Fan, jag som trodde han skulle be oss om hjälp :D haha.
Sadlar på hunden som taggar till rejält.
Runt kl 12 vimlar det av poliser och på baksidan står hundföraren och en till polis utplacerade för tillslag.

De gömmer sig bakom lilla boden. Hunden sitter lydigt och precis vid hörnet står två poliser.
Det hela går väldigt fort efter det här och bilarna börjar rulla iväg.
I tidningen läste jag lite senare.. ARTIKEL

Ja, annars inte så mycket som händer. Har jobbat trots förkylningen. Det enda roliga som hänt inom förkyklningsvärlden är att mor min köpt olika färg på toapappret.


Läste tidningen imorse btw
Helge, bästa serien i min mening. men blev lite fundersam..

Text
Bild 1
-Jäklar (PANG)

Bild 2

-Var det du som sköt nyss Edwin?
-Ja, men jag bommade!

Bild 3
-Tja..det beror väl på vad man menar med bom..du har en blå saab va?

Ser ni någon blå saab?

Vill avsluta med att önska er alla ett GOTT NYTT ÅR!
Tack ni som följt mig och min blogg detta år.
Ses 2009!
Gustaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen