En fråga..?

Kom precis hem från Saluhallen och Chrilles fest. Supertrevligt..
Efter SH gick jag förbi MAX och tog en burgare.. bredvid mig sitter en full kille som äter halva sitt nattmål, dvs en halv maxburgare och en halv c-burgare + lite strips och halva stora läsken...
Han ranglar iväg och in kommer istället två ursäkta uttrycket men det finns inget bättre ) slon och slår sig ner på hans plats. Först ser det ut som dom väntar på någon kompis men helt utan vidare tar ena killen tag i läsken och börjar sörpla i sig. Den andra hugger gladeligen in på halva maxburgaren med stor aptit. Killen med läsken tar några pommes och vill sedan ha lite burgare. Det uppstår en låtsas/halvt på allvar dispyt om vem som ska få äta av "huvudburgaren".. killen med burgaren flyttar sig och den andra efter. Han roterar ett varv på bordet och äter snabbt och glupskt upp burgaren  medan den andra försöker få tag på honom..de rensar resternade pommes och ser nöjda ut..

Under hela detta förlopp sitter jag med öppen mun och förstår ingenting..
Jag har en fråga..som rinner ut i flera frågor.
ÄR DETTA VANLIGT? ÄR DETTA OK? gick dom till max bara för att äta mat?(då dom inte var berusade)
Jag skulle ALDRIG kunna hugga in på någons halvätna meal.. fy för f*n...
jag ska erkänna att jag fortfarande är lite i shock.

En stund funderade jag ifall jag skulle fråga om dom ville ha slatten på min ramlösa oxå men avstod..

Nu ska jag duscha och sova..
PLZ tell me your opinion

Kommentarer
Postat av: Danne

Haha, dom kanske låg på bulk och kände sig katabola? :D

2008-12-14 @ 09:06:32
Postat av: Linen

Ehm... ah, de där va en händelse ur verkligheten, men som man annars bara ser på film :P Illa.

2008-12-14 @ 09:27:11
URL: http://lifeoflinen.blogspot.com
Postat av: johanna

så jävla grisigt vidrigt.

2008-12-14 @ 11:02:54
Postat av: tove

hahaha men fyyy faaan! vilka jv svullon! nej och åter nej, det är INTE OKEJ!

2008-12-14 @ 11:51:40
URL: http://toveollas.devote.se
Postat av: Ollas

Danne, de katabola tillståndet är fan inte en godtycklig orsak att sätta sig och käka sådär. haha.. vem vet vad killen innan har i munnen sin. usch



Tack sisis :D Linen JA man kan inte tro de men sant

2008-12-14 @ 12:03:51
URL: http://ollas.blogg.se/
Postat av: endumen

jag har också sett där på riktigt när jag jobbade på Max. människor=fiskmåsar, därför ska man alltid ta bort sin bricka när man är på hamburgerrestaurang, om man nu inte vill göra en god gärning och föda någon stackars uteliggare.

2008-12-14 @ 12:09:07
URL: http://lovely-limpan-not.blogspot.com
Postat av: kusin Elin

nej det är inte ok, helt sjukt äckligt, förstår att du blev chockad, men lite roligt också

2008-12-14 @ 22:56:27
Postat av: Ollas

Hahah jo det var lite roligt i efterhand :p

2008-12-14 @ 23:02:28
URL: http://ollas.blogg.se/
Postat av: Malin

hahaha fyfaaan.. Gross :P riktigt riktigt äckligt ..

2008-12-15 @ 11:57:00
URL: http://malinwilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen