Blogg-dipp

Det är inte bloggtider nu.
Så äre bara. Finns för mkt kul att göra och folk att träffa !
Ska iaf slänga upp lite bilder från senaste tiden.

På julaftonsförmiddag efter att vi anlänt till Famor blev det Hitta Nemo, så jäkla bra film alltså.

Kusin Katarina kom förbi och önskade god jul med familj. Här äre söt Alice som har en lång mössa.

Spartans jul under farmors lilla gran. Finanskrisen slår hårt.  nästan ett paket var.. ( ok det var inte riiktigt så ;) )

Inför Juldagen blev det lite mys hos lysse och osten. Guitarhero.. yeah

Även bevisat att Isak sover med sin kära boll :D

På bilden ser ni Falu Funk spela på Magasinet på Juldagen. Det var väl ungefär det enda som var bra med juldagen. (förutom att träffa lite folk)
ca 50 min i kö in + 200 kr
10 min kö jackan + 20 kr
10 min kö baren + 95 kr för en 4a
20 min kö toaletten + skitiga skor
10 min kö baren + 50 kr öl
80 min kö för att få ut jackan
_______
180 min kö. KANON MAGASINET! KANON, jävla amatörer

Opti tips för utomhusaktiviteter vid dåliga skor ( såsom Annandagsbandy BS -vs- Unik )
Strumpa, 2 st plastpåsare + en strumpa till utanpå det.
BS vann med 13-3 och Lysse gjorde 5 mål, lite utav matchens lirare.


Efter bandyn blev de lite mer bandy. Dick i värmen hemma i soffan. För fint

Gårdagen innehöll träning på friskis med Johan, bastu och lite stads-vandring. Dala-Demokraten kom fram och frågade vad vi tyckte om mellandagsrean. Rickard fick svara och posera.

Johan o jag käkade lunch @ Etage. Fläskfilepasta. Nice men de svåraste var att få upp de absolut sista. Hade behövt ett fiskespö med tre-krok.
Kvällen avslutades med innebandy. IBF -vs- Dalen.
Falun fick spöööö. Men nytt publikrekord i en nyss helt fördigställd FaluKuriren Arena. 2332


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen