Bandy

Saknar bandyn nu när jag läser om det på de båda lokaltidningarna hemöver..
Vill bara uppmärksamma bandyn en sväng.
Bs vann över sundsvall med 15-0 (!) och visade upp en ruggig effektivitet.
På bilden, min vän Andreas Lysell med minen " Vad ska jag göra åt saken? Jag ÄR så här bra ", 4 mål från hans klubba.

......................................................................................................................................
Bild 2
Karlsbyhedens IK, trots manfall och degradering har de lyckats vända något tungt till en positiv anda där man satsar på de lokala och unga killarna. Så ska det vara i Karlsbyn. Imponerat grymt under första halvan av serien. Härligt boys!

Kommentarer
Postat av: 69

sjukt fin bild.. men kanske inte riktigt så jag tänkte!:)

2008-12-18 @ 23:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen