Återigen.

Kommer bilderna lite senare

Igår blev en riktigt köttkväll med elektronik. Kom och tänka på hur beroende vi är i vardagen av dessa apparater.
TV tittar jag iofs nästan aldrig på men igår gick Hannbial på dumburken när jag zappa igenom. Det blev till och hoppa mellan Färjan på datorn och Hannibal på TV. Mute på tvn, play på datorn. Unmute på tvn, paus på datorn.


Ser ni hur golvet riktigt blänker efter min storstädning?
OBS, spegelbild uppe till vänster, inte smuts.

På med jultischan från min älskade Edwina i USA. Nu vare dags för shopping!

2 timmar + dessa kvitton senare var allt bestyr klart. Jag är riktigt duktig på att hitta klappar tkr jag.
Ser fram emot att få ge mina nära och kära deras klappar.
___________________________________________________________________________
Från gårdagens stämma. Blir lätt att tankarna rinner iväg och ritande kommer igång. Tkr verkligen om att sitta och skissa lite när man egentligen inte behöver lyssna på vad som sägs utan bara är.
Det här började väldigt sporadiskt och sedan övergick det i ett litet tema.
och texten sen då? hahah va f*n ska de betyda?..


God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen